Mijn verhaal der vreemde verhalen 3

https://taknaud.wordpress.com/2019/04/20/mijn-verhaal-der-vreemde-verhalen-2

Nadat Ik zelfmoord had gepleegd kwam ik na het ziekenhuis bij Pro Persona in Tiel te liggen op gesloten afdeling. Ik kwam naast een jongen te liggen die last had van een vrouw. Die vrouw kwam naar mij toe schreeuwend dat de spirit haar man was en van hem moest afblijven. Ze zou mij z2arte magie geven zoals voodoo. Ik kon mijn handen niet bewegen. Telkens als ik mijn neus wilde snuiten ofzo bleef mijn hand verkrampt. Dit melde ik de verpleging en kreeg toen medicatie voor tegen de bijwerkingen. De handen werden normaal maar ine3ns had ik een dag of 2 waar ik bijna kroop over de vloer zo langzaam en traag was ik. Ik moest gaan afwassen en deed er zo traag over alsof ik in een slowmotion zat. Derde was was het normaal. Maar ondertussen werd ik gek van dat wijf dat ik naar een ander kamer ging verhuizen waardoor het minder werd. Ik vroeg een vriend van mij of hij mijn huis wilde reinigen en een vrouw of zij mij wilde reinigen. Ik voelde me wel beter. Na een paar dagen kon ik naar Ede open afdeling. Daar bleef ik meen ik last van stemmen horen. Een kennis hielp mij om de 3 personen uit mijn leven te houden. Ze deden enge spelletjes en neukten dan zit zoals neuken in plasbuis. Tijdens kreeg ik nog bezoek voor mijn hartenzeren. Dat was lief. Van die vieze martelpijnen had ik en ondertussen had ik ernstig rugpijn waardoor ik maar weinig kon doen. Nadat ze mij geholpen hadden met de pijnen toen kreeg ik ineens last van illusies over de spirit. Rare dingen maar ik trapte er wel in. Dacht hij misschien maar later besefte ik van niet. Ze zeiden van Gods gezonden en dat mijn moeder hiermee gemoeid was. Ik moest zieleliefde leren en zei ja ik wil en voelde koude energie. Bleek achteraf.met zwarte magiër. Ook kreeg ik van een mooi persoon een warm hart. Later kreeg ik roze in mijn hart en kon de persoon in mijn hart naar hartelust knuffelen. Maar die wezens moesten het hebben en zeiden mij die man niet mijn tweelingsziel dus trok ik mij terug en nam.afscheid. daarvoor nog wilden ze die man voelen dus haalden zij telkens de man uit mijn hart. Ook dat roze wilden ze voelen. In feite zaten ze alles te vernielen. Na dat verhaal van afscheid had ik geen roze meer. Ze zeiden dat 1 maling was. Toen gingen ze de spirit martelen met hun heerlijke venietigingsdrang en wilden mij gek maken net zo lang tot ik moord ging plegen zodat ik in hel was. Daarna gingen zij mij in alles leeg plukken zoals mijn karakter. Oh ja daarvoor dat Gods gezonden was nog dat een blonde vrouw mij zwarte magie wou geven ivm de spirit. Ander vrouw wilde me ook vernietigen ivm hem. De kennis had alles los gelaten pal na het vertrek van de spirit. Z8jn dochter was toen net overleden. Kon hij ook niets aan doen. Toen hadden ze bij mij kans om te de illusies te doen. Ik weet niet met hoevelen ze waren maar leuk was het niet. Toen hadden ze me leeg geplukt en toen veranderde alles weer in 3 stemmen. Ondertussen deed ik dagbesteding en kon ik hun op de achtergrond drukken tot ik de blog ging schrijven. Oh nee, was daarvoor nog dacht ik. Het veranderde naar mijn moeder die het zo cruciaal vond om naar haar te luisteren. Zo vervelend dat ik tegen anderen begon te schreeuwen. Daarna was er een geest die bij mijn huis stond en iemand die langs mijn huis liep om astrale poorten te sluiten. Eerst kreeg ik een heel verhaal over ra en zijn vrouw te horen en de problemen van mijn moeder. Daarna wat er in mijn jeugd gebeurd zou zijn en daarna ineens de truckjes van mijn moeder die zij het aan iedereen zou laten zien. Daarna waren er meiden van het eerste spel die wraak gingen nemen op mij. Daarna waren ineens astrale poorten om mijn huis met martelen. Maar daarvoor nog een lading mannen en vrouwen met zwart haar in het zwart die bij muren stonden met daaraan ketens en boeien. Op een plek waren ze de spirits aan het martelen en aan de andere kant mijn vader en een jongen die zich voor deed als een spirit. Ze werden tot op het bot en ziel gepeld. Daarvoor was mijn vader er ook als slaaf. Ik voelde zijn angst. Ik kan nu nog om hem janken. Wat er met hem daarna gebeurde weet ik niet. Ineens was er een God spel. Je kon beproeven om God te zijn. Planeten werden verwoest en alles erbij. Ik was druk om met iemand alles te proberen te helen. Daarna waren er groepen vrouwen die naar een meisje van 4 ook genaamd shira moesten luisteren. Ze gingen mij verwoesten en weer allemaal mannen met zwart haar en zwarte gewaden. Ook ging het weer over martelen. Ook mijn vader moest er weer aan geloven. Ook ruimtewezens waren er mee gemoeid. De dames hadden allemaal een gave die doodeng waren. Ik weet niet waarom mijn vader telkens in stukken gescheurd moest worden en gemarteld moest worden in de hoop dat hij dan dood zou zijn. Ik kan nu weer janken. Daarna waren er weer andere mensen die mij moesten verwoesten en ook naar de vier jarige moesten luisteren. Ook zij gingen martelen en mijn vader verwoesten. Ik haat ze allemaal. Toen ik zei “voor mij is het realiteit. Ik vind dit afschuwelijk. Nooit meer”. Toen zeiden er een paar van mooi dan gaan we het toch realiteit maken. Ineens weer buitenaardsen die in hun vingers gingen knippen. Weer mensen in de martelingen en afschuwelijke geschreeuw zoals gewoonlijk. Daarna ineens een Jezus in het blauw die met illusie zat. Dacht dat hij hulp nodig had. Oh ja er was ook een lange tijd dat mijn vader en velen gemarteld werden. Toen kwamen er ineens spellen. En een vrouw die het nodig vond dat ik Jezus moest eren om niet een nacht te slapen en doodstil te moeten zitten. Ineens horror met kinderen. Kinderen uit lichamen in ander stad gedumpt ivm slavernij. Ik heb kapot gejankt. Paar keer zo maar ik mocht me niet mee bemoeien. Zo ging het een paar dagen. Ondertussen ook mijn familie en zwarte magie. Daarna kinderen die gepakt werden in Veenendaal om mij te verwoesten het echt te laten zijn. Zij pikten kinderen die logeerden en deden enge di gen met hen. Kwam vrouw die in hen ging knippen met schaar. Wangen en tongen. Kindjes doodsbang. Mochten niets doen. Ook niet aan ouder denken. Anders werden ze in stukken gehakt. Moesten ook met pedo’s mee. Ik werd met de kindjes verbonden en voelde hun angsten. Kwam vrouw met hakbijl die ging hakken als kindje lachte. Ik ging met hun mee schreeuwen. Ik veel gebeden. Daarna veel motoren waardoor veel kindjes ineens richting klomp gingen. Ik aan iedereen excuses gemaakt vanwege het uitschelden van mij. Sommige wilden het weer recht zetten maar werden vermoord. Loops kwamen er. Veel astrale mensen erin. Rare dingen daar. Later enge messen. Tussendoor weer spellen. Mocht er niet mee bemoeien maar lieten het mij doen en deden alles boycotten. Toen ineens tegenover een groot zaagmachine waardoor er mensen erdoor moesten. Ineens meer mensen die mij horror wilden geven omdat ik bemoeide. Demonen. Hoorde op een dag ine4ns ufos opstijgen. Daarna andere aliens. Moest ben houden. Mocht er niet mee bemoeien. Was spel. Straten leger. Veel auto’s weg. Zag serieus fiets verdwijnen. Moest weer mee doen met spel. Zei dat niet te willen. Elke avond weer horror zoals vrouw met kielhalen. Een demon die kindjes en mensen verkrompte. Meisje die hart kon verkrompen. Verkrompmachines. Later verschillende dimensies. Mensen als zwarte demonen. Moest in illusie. Meisje alles uit illusie gehaald. Moest 1 nacht van een God wakker zitten. Ging dom liggen en viel in slaap. Daarna iedereen zei ik de wereld vernietigd. Ik janken. Ik bidden voor verbanning. Iemand zei “shira als jij denkt dat je de wereld vernietigd hebt dan is het ook zo. Als je denkt van niet dan is het niet zo.” Toen ik anders gedacht. Men zei dat ik op een façade planeet leefde zonder iets van licht. Geen wijsheid en gekopieerde zielen. Werd vandaag weer door diepe mannenstem gezegd dat ik de wereld vernield had en dat ik gestraft moet worden. L8jkt Jezus maar weet niet of zo is. Maar ik begrijp dat ook ik gestraft moet worden.

Plaats een reactie